2 kwietnia 2016

Witam!

Hejka!
Witam na moim blogu "Biała i Strzała zdobywają księżyc". Będę tutaj pisała opowiadanie o piaskach Białej i Strzale z filmu "Biała i Strzała podbijają kosmos", bardzo fajny, zachęcam do oglądania! :D Teraz powiem trochę o tym co będę tutaj tworzyć xD

Bohaterowie:
Biała, Strzała, Lenek, Kazbek i Dingo (nie występował w filmie i to jest postać wymyślona przez CatBerry z bloga "Biała i Strzała 3", jak by co to pytałam czy mogę go użyć w swoim opowiadaniu)
Będą też się pojawiały inne postacie, ale są mniej istotne więc ich tutaj nie wypisałam.
Zrobię jeszcze stronę z bohaterami :)

Opis:
W tym opowiadaniu Biała i Strzała (jak też wskazuje nazwa bloga) polecą na misję na Księżyc. Wiem, że "Biała i Strzała 2" jest o tym, ale ja chciałam wam przedstawić drugą część filmu w mojej wersji, czyli trochę inną historię :D

To wszystko w tej notce. Kolejne pojawią się za jakiś czas, jestem w trakcie pisania.
P.S. Jeśli ktoś prowadzi bloga o Białej i Strzale lub zna jakiegoś takiego bloga, niech napisze, bo robię spis (zob. "Podobne blogi" w gadżetach).
Zachęcam do komentowania, bo chciałabym znać wasze opinie a poza tym to bardzo motywuje!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przeczytałeś/aś? Wyraź swoją opinię i zostaw po sobie ślad! :3